נזילה בבית? ככה תטפלו בבעיה!

מי מאתינו אשר מתמודד עם נזילה ברחבי הבית, יודע כי מצב זה אף פעם אינו מתאים וכי נזילות מתרחשות דווקא ברגעים הכי פחות מתאימים כמו בחגים, בסופי שבוע, בזמן אירוח או בכל סיטואציה שבה אתם ממש לא רוצים שיהיו לכם מים במרחב המחייה.

ואכן נזילה של מים עלולה להתרחש במטבח, באמבטיה או בשירותים, היא יכולה לקרות בשל דליפת צינור בחצר או בגינה כמו גם שהיא מתגלה על ידי לחות ועובש בקירות או גילוי מים בכל מקום במרחב המחייה.

אבל מה עושים כאשר ישנה נזילה בבית? הנה כמה פעולות שחשוב שתבצעו!

גילוי נזילות – בתחילה חשוב לבצע איתור נזילות על ידי המומחים בתחום. כיום ישנם חברות מקצועיות או אינסטלטורים טובים אשר יוכלו לבצע גילוי באמצעות כמה דרכים ביניהם גילוי נזילות על ידי מצלמה תרמית, גילוי באמצעות סטטוסקופ, איתור נזילות באמצעות גז שאינו רעיל ועוד. בחרו את אנשי המקצוע המומחים שיכולים לבצע עבורכם עבודה מהירה וטובה כמו גם כזאת שתסייע לכם לטפל בבעיה בצורה מהירה וטובה.

בדיקה עצמית – מי שרוצה לבצע לבד את הבדיקה אודות מקור הנזילה, יוכל לעשות זאת על ידי סגירה של ברזי המים השונים בבית. חשוב להתחיל לסגור את כלל הברזים בבית תוך בדיקה מתי שעון המים ממשיך לפעול: גם במידה וסגרתם את הברז. בכך תוכלו לדעת איזה ברז נוזל, ולהבין מהו מקור הנזילה. שעון המים למי שלא יודע, נמצא בדרך כלל בחלק החיצוני של הבית והוא נמצא בארון אלומיניום או שהוא גלוי לעין.

תיקון נזילה – כעת לאחר שהבנתם מהיכן נובעת הנזילה, חשוב להסתייע בשירות של חברות תיקון נזילות מקצועיות על מנת שאלה יבצעו גם איתור נזילה כמו גם תיקון של מקור המים.

שימו לב כי כיום ישנם כמה וכמה גורמים לנזילה בין אם מדובר באיטום תקול, ברזים דולפים, מערכת צנרות ישנה או שחלקים בה חסרים, חלונות דולפים ועוד.

אנשי המקצוע כמו גם אינסטלטורים טובים יוכלו לבצע עבורכם תיקון נזילות מים, בזמן שהם יבצעו את העבודה הנדרשת לאיטום נכון יותר או תיקון של האלמנטים הדולפים.

לסיכום, אם יש לכם דליפה של מים מכל מקום – חשוב לא להזניח ולטפל בבעיה כמה שיותר מוקדם על מנת שהמים לא יסבו נזק לרכוש למבנה או שיסכנו את הבריאות האנשים ששוכנים במקום.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *